Rabu, 27 Mac 2013

Ya Allah....habis semua hasil karyaku....:(

Alhamdulilah....semakin boleh menarik nafas lega....dapat diselesaikan sedikit demi sidikit semua urusanku.....tiba2 aku terperasan pulak tat kala ingin melabuhkan diri di depan komputer ini untuk sambung sedikit demi sedikit hasil penulisanku....cari punya cari....adeeiiii terformat semua ker???Aduh hampeh.....baru ingat nk publish this year...,Aaarrrggghhhhh.....penatnya nak taip semula semuanya....dah la masa aku sgt limited sekarang nie....

Cuai betul la aku nie sampai xingat terformat semua plk....back up pun xada...adduuhhh mmg sakit la...sakit badan,sakit otak,sakit hati sakit tangan dengan kecuaian sendiri...

Releks.....bawa bertenang dulu.tarik nafas panjang2..berfikiran positif dulu...,jalan terbaik bila ada masa kembali kau aktifkanlah diri untuk menulis semula ye ieta.....lain kali jangan cuai.banyak perkara yang perlu aku selesaikan sebelum aku sambung buat semua kerja aku tue....dah la ieta fokus dulu dekat tugasan sekarang ye...baru nak hadiahkan pada en hubby kerana yakin tahun ini boleh siap di bukukan....

kecewa betul....:(

senyum xperlu kata apa2.....:),nak sedapkan hati je......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan